19 decembrie 2013

Luam vacanta!

ANUNT!
Pana pe 20 Ianuarie, nu o sa mai postez deloc!
Dar, ca sa va mai dau niste idei de decoratiuni de Craciun vreau sa va arat cam ce am mai facut eu...
Felicitare Quilling


Timp de lucru: 1 ora
Cel mai greu a fost sa am rabdare sa fac toate cerculetele rosii si betisoarele albe, in rest sa pun sclipici si sa trag o linie pentru sfoara a fost foarte simplu.
Accesoriu telefon Fulg de nea Qu
illing











Timp de lucru: 1/2 ora.
Mi-a fost foarte usor sa fac acest fulgusor de nea din quilling. Am facut toate componentele. Prima oara am facut o floare cu 5 petale, apoi i-am adaugat ''teardrops''-urile una cate una. La ultima am pus snuruletul si GATA!
Ghirlanda din hartie creponata











Timp de lucru 1/2 ora.
Cel mai greu e sa indoi si sa dai pe o parte si pe cealalta mereu. Ai nevoie de 2 fasii de hartie creponata da culori diferite, ca sa arate mai special.











Minge de hartie 
Am cumparat setul acesta de facut ''Paper Balls'' de la Lidl. Din el se pot confectiona 6 ''mingii''. 2 mari si 4 mici. Setul contine: cerculete indoite pentru 6 mingiute, stelute pentru decorat de 3 dimensiuni si sfoara toate asortate. Sunt 2 variante de culori disponibile, Rosu cu verde si Auriu gu galben si ce culori mai vedeti in poza.









Va urez Sarbatori fericite si un An Nou plin de bucurii si impliniri!
Toate cele bune, ne vedem pe 20 Ianuarie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu